25 Yaşına Gelmeden Mutlaka Yapmanız Gereken 7 Şey

1) İnsanların sizin hakkınızda ne düşündüğünü önemsemekten vazgeçin. Eleştirme kaygısı en yıkıcı korkulardan biridir. Kendiniz olun, kendinize güvenin ve hayatı dilediğiniz gibi yaşayın. 2) Gelecek kaygısından uzaklaşın, hayatın gelecekten değil şu andan ibaret olduğunu unutmayın. 3) Ailenizi takdir edin. Çocukken onlara tapar, gençken yok sayar, yetişkin olduğumuzda ise hafife alırız. Ebeveynleriniz size bugünkü insan olmanızı…

Neden Sanal Arkadaşlara İhtiyaç Duyarız? 

Hemen hemen herkesin aklındaki bir  soru “İnsanlar neden sanal arkadaşa bu kadar ihtiyaç duyuyor?”. Neden mi? Çünkü günümüzdeki arkadaş ortamları önyargıyla hareket eden ve seni yargılamaktan asla çekinmeyen tonlarca insanla dolu. Ancak sanal arkadaşlıklar öyle mi? Tamamen seni sen olduğun için tanımaya çalışan yeni arkadaşlar edinip, keyifli sohbetler ediyorsun. İşte sırf bu yüzden aranızda mesafeler…

İsyan Yazıları

Dünya ahiret acımsın, bu da böyle bilinsin. Öyle hemen herkese samimi davranmadığımız için kaybediyorsak en güzel kayıplar bunlar olsun. Şimdilerde her şeye karşı soğuk ve isteksizim, hayır boş vermişlikten değil beynimdeki depremden. Pandaları üzmeyin götler… Yaz tatilinde biri napıyosun diyince verecek cevap bulamıyorum. Bu arada kimyanın da anasını, suyun formülünde oksijen var ama suyun içinde…

İlk Buluşmanın 12 Kilit Noktası

İşte korktuğumuz an… İlk buluşma… ❤ Önce uygun tarih ayarlanır. Mekana ve saate karar verilir. Buraya kadar bildiğiniz gibi her şey çok basit. Peki buluştuğunuzda neler olacak? Nasıl davranmalısın? Hiç merak etme. Senin için, ilk buluşmanızda işine yarayacak 12 önemli öneri hazırladık. 1)Gitmeden Hazırlık Yap 2)Gülümse 3)Dinle 4)Tanımaya Çalış 5)Beden Dilini Kullan ama Abartma 6)Bakımlı…

Kış Mevsiminde Âşık Olmak için 11 Sebep

Aslında elbette ki âşık olmak için çok fazla sebebe ihtiyacınız yok. Zaten aşk her zaman istendiğinde gelip bulmuyor insanı ama kış mevsimi geldiğinde insanın bir içi üşüyor sanki de ısıtacak birilerine ihtiyaç duyuyor. Kim istemez ki karlı soğuk bir günü sevgilisi ile romantik bir yürüyüş yaparak ısıtmayı? Tam da bu ve benzeri pek çok sebep,…

Komik Mesajlar

Hayvan gibi şey ediyolar… Sevginin dile gelmesi bu olsa gerek:) Seviyorum ulen diye bağırabilirsiniz serbest alan:)   Biz şimdi inek sütü içiyoruz ya, e ineğin buzağısı da aynı sütü içiyo… Biz şimdi onunla süt kardeşimi oluyoruz? Kafam karıştı… En çok kavga ettiğimiz kişi kardeşlerimiz de olsa onlarsız da asla yapamayız. Telefonun başında çaresiz bekliyorum Bekliyorum ama…

Uzun Mesafe İlişkileri İçin 6 Öneri

Hayatın getirdiği zorunluluklardan dolayı, ilişkilerimize uzaktan devam etmek durumunda kalırız. Bu ilişkinin her iki tarafı için de oldukça zor ve deneysel bir süreçtir. Bu sürecin sonunda ya emin bir şekilde o kişiyle tüm hayatınızı geçirebileceğiniz kararına varırsınız ya da bu ilişkinin olmadığına ve olmayacağına kendinizi inandırırsınız. Bu süreçte, ilişkilerinizin hayatta kalabilmesi için size yerine getirilmesi kolay 6…

En İyi Arkadaşınızın Sahip Olabileceği 15 Özellik

Küçüklüğümüzden bu yana birçok arkadaşımız oldu fakat bu zamana kadar yalnızca bir kişi en iyi arkadaşımız olabildi. Peki, en iyi arkadaşlarımızı, normal arkadaşlarımızdan ayıran özellikler nelerdir?
15 maddede en iyi arkadaşımızın sahip olması gereken özellikleri sizin için inceledik.

Anonim Sohbetin Faydaları

Karşı cinsle sohbet insanı heyecanlandıran bir durumdur. Hele bir de kimliğin ifşa olursa, her sözünü ince elekten geçirmen şart olur. Oysa ki anonimlik öyle mi? Anonim sohbet ferahlıktır, gerçek benliğin açığa çıkmasıdır. Ve daha neler mi? Dinle bakalım… 1- Kalıplara sıkışmaktan kurtulursun, gerçek dürüstlüğü yakalarsın, bir kuş kadar özgür olarak…   2- Gizemli olmanın verdiği…

SADECE UZUN ZAMANDIR İLİŞKİSİ OLMAYANLARIN ANLAYABİLECEĞİ 11 DURUM

1) Double-date planlara hiçbir zaman davet edilmezsin… 2) Yakın çevrenin ağzından düşürmedikleri “ Eee hala yok mu birileri?” sorusundan artık bıkmışsındır. 3) Arkadaşlarınız neden hala seçici olduğunuz konusunda üstünüze gelir. 4) Zaman zaman herkes sana birilerini ayarlamaya çalışır ancak sonu hep hayal kırıklığı olur. 5) En ufak flörtleşme bile karnında kelebekler uçurmaya yeter. 6) Her…

Kızlar ve Erkekler Arasındaki 10 Temel Fark

Kadınlar ve Erkekler yaratılış olarak; farklı olmasının dışında düşünce ve hisler konusunda da birbirinden çok farklıdır. Hayata bakış açılarımızın farklı olması belkide bizi birbirimize çeken en önemli etkendir. Ama halen Kızlara sorsak ” tüm erkekler aynı işte ”, Erkeklere sorsak ” tüm kızlar aynı işte” cevabı klişeleşmiştir. Bakalım bu farklılıklar nelermiş… Kızlar biliriz ki daha…

Yalnız olmaktan korkmamanız için 7 neden

Yalnızlık sanılanın aksine o kadar da kötü bir şey olmayabilir. Neden mi? Yalnız uyumaktan korkmak yerine, yanlış kişi ile uyumaktan korkabilirsiniz. Yalnız yemek yemekten korkmak yerine, akşam yemeğinde saçma sapan birini dinlemek zorunda olmaktan korkabilirsiniz. Mesaj gelmiyor diye üzülmek yerine, gereksiz yere vaktinizi alacak mesajlardan korkabilirsiniz. Kendini başınıza olmaktan korkmak yerine, sizi kendisine benzetmeye çalışan…