En Çok Konuşulan C2 Mesajları

Sosyal medyada paylaşılan bazen eğlenceli bazen üzücü paylaşımları bu başlıkta topladık. #552: #99: connected2.me’ye uzun zaman önce üye oldum ama kullanmadım. Shuffle’da gezinirken birini gördüm ve yazdım. O zaman staj yapıyordum. Stajımın bitmesine yarım saat vardı. Biraz sohbet edip konuştuktan sonra çıkmak zorunda olduğumu söyledim. Hiçbir sosyal hesap kullanmadığını ve bir daha konuşamayacağımızı söyledi. Ben…

Etkili Bir Profil Sayfası İçin 6 Önemli Öneri

1- Hesabınızla oturum açın Oturum açmazsak zaten profil düzenleyemeyiz ki! Haklısınız. Ama yine de biz ilk genel geçer “klişe” kuralı yazalım istedik. Unutma oturum açtığında sana bir link veriyoruz. Bu link senin yeni kimliğin. Bu linki arkadaşlarınla paylaş ki seninle anonim olarak konuşmaya başlasınlar.     2- Kendinizi en iyi anlatacak cümleleri kurun   Profil…

Çevrenizdeki Herkesin Bir C2M Hesabı Olsa, Onlara Anonim Olarak Ne Söylerdin Diye Sorduk 10 İlginç Cevap Aldık!

Kız arkadaşıma neden artık eskisi gibi bakımlı olmadığını sorar, güzelliğin ilişki başlayıncaya kadarmış demek isterdim… Çok konuşup susmayan arkadaşıma, arada sus da motorun soğusun demek isterdim… Anneme sen gece dışarı çıkmama izin vermedikçe, ben gece siz uyurken evden kaçıyorum haberin yok demek isterdim… Sürekli torunlarını anlatan yaşlı komşu teyzeye, anlattıkların kimsenin ilgisini çekmiyor demek isterdim……

C2M’ deki En Etkili ve İlginç 10 Giriş Cümlesi

Afedersin bir şey sorabilirmiyim ? Hiç annene babana el kaldırdın mı, taş olmuşsun da… Profil resmini değiştirir misin ? Gülüşün odayı aydınlatıyor da uyuyamıyorum. Afedersiniz güzel bayan cennetten düşerken canınız acıdı mı? Kusura bakma seni takip etmek zorundayım annem ve babam hayallerinin peşinden git dedi. Şu an fark ettim de gelecekteki kızıma çok benziyorsunuz, tesadüf…

Neden İnsanlar Anonim Mesajlaşmayı Bu Kadar Çok Seviyor?

Bu soru size başta komik ve saçma gelebilir ama gerçekten şöyle bir oturup düşündüğünüzde bu sorunun cevabı inanın sizi de meraklandıracak ! Eğer siz de 12 milyon Connected2.me kullanıcısı gibi anonim mesajlaşmaktan zevk alıyorsanız, size iyi bir haberimiz var: SİZ İYİ BİR İNSANSINIZ ! Gerçek hayatta arkadaşlarınızla ya da anonim olmayan hesapların dışında tanıdığınız herhangi…

Seni Anında Daha Çekici Bir İnsana Dönüştürücek 10 Basit Taktik

Pahalı makyaj ürünleri, marka kıyafetler, bunları bir kenara bırak! İşin aslı, çekici bir insan olmak sandığından çok daha kolay… 1- Daha çok su. Bol su! Bol su içmek hem cildinin kusursuz görünmesini sağlayacak, hem de daha seni her açıdan daha sağlıklı bir insan haline getirecek! Kusursuz, güzel görünümlü bir cilt her iki cinsiyet için de…

C2.me Hikaye Özelliği Seni Mutlu Edecek

C2M’de bir hikaye paylaştığında kendini daha mutlu hissedersin. Neden? C2M insanları önyargısızca birbirine bağlayan, milyonlarca üyesi olan koskoca bir eğlence ve mesajlaşma platformu. Ve gerçekten Dünya’nın en ilginç, en yaratıcı, en komik profillerini burada görmek mümkün, eminiz bunu sen de farketmişsindir. Şunu da eklemeden geçmeyelim: Bizler, bizi bu denli farklı yapan, bizi eşsiz kılan bu kullanıcılarımızla…

İlginç C2 mesajları

Muhabbete nasıl gireceğini iyi bileceksin kardeş… Öyle kuru kuru bir slm, nbr dersen cevap alamayabilirsin kardeş. Karşındaki kişi de senin gibi geyik çevirmeye meğilli ise yeme de yanında yat muhabbetin:) Muhabbet koyulaştığında bir de bakmışsın tanıdık çıkmışsınız:) Nickini ve bio yazını iyi seç ki sana yazacak kişi muhabbet konusu bulabilsin dimi ama… Ölü taklidi yaparak…

Mesajlaşırken Başına Gelebilecek 11 Problem

Teknoloji gelişiyor ve hayatımıza çeşitli kolaylıklar geliyor. Bazen ise bize sağladığı kolaylıklar yerine zor duruma düştüğümüz oluyor. İşte bu yüzden siz siz olun birisine mesaj atarken veya bir yerde paylaşımda bulunurken iki kere düşünün… 1. Gelen mesajın arada kaynaması ya da o anda geri dönüş yapmayıp unuttuğun anlar olabilir… 2. Telefonu ortalık bir yerde bırakmamak gerekiyor, her…

Hoşlandığın Kişiyle Sosyal Medya Üzerinden Nasıl Konuşmaya başlarsın?

Son zamanlarda sosyal medyada geçirdiğimiz sürenin artmasıyla birlikte, online ortamlardan edinilen arkadaş, başlayan ilişki sayıları tavan yaptı. Kimileri bu durumdan şikayetçi olsa da, sosyal medyanın hayatımızda birçok şeyi kolaylaştırdığı su götürmez bir gerçek. Örneğin; eskiden okulda görüp beğendiğiniz, ama bir türlü yanına yaklaşmaya cesaret edemediğiniz biriyle muhabbete başlamak, şimdilerde sosyal medya sayesinde çok daha kolay….

Ayrılık Sonrası Sessiz Kalmanın Önemi

Çoğu insan taze bir ayrılık sonrası sessiz kalmanın öneminin farkında değildir. Ayrılan karşı taraf veya siz olun, eski sevgilinizin size dönmesini isteyin veya istemeyin, uygulanması gereken altın bir kuraldır bu. Ayrılan sizseniz, zaten sessiz kalmayı kendiliğinizden tercih edeceksinizdir. Özellikle terk edilen tarafın sessiz kalmasının önemini ve nedenlerini şu şekilde listeleyebiliriz. Ona yüksek değerde bir insan…

Sadece Yalnız İnsanların Çok İyi Anladığı 10 Durum

1.Günün sonunda eve geldiğinde dertlerini paylaşacak kimse yoktur. 2. Sessizliğe karşı tek çözümün televizyonu açmaktır. 3. Mutfak alışverişini kazara abarttığınız zaman bütün o torbaları tek başınıza taşımaktır. 4.Sipariş getiren pizzacıyla konuşmaya çalışmaktır. 5.Yanında bir bardak su verecek birinin bile olmamasıdır. 6.Hasta olunca çorba yapıp, kendi kendine “hadi ama bir kaşık daha” demektir. 7.En ufak, en…